Halloween feest op stage 🎃👻🕷

6 november 2019 - Pieta', Malta

Donderdag 31 oktober:

Vanmorgen kwam ik op stage aan en alles was versierd met Halloween spullen. Er hingen ballonnen, knutselwerkjes en slingers door het hele gebouw. Er werd mij verteld dat we vandaag met zijn alle Halloween gingen vieren. Hier wordt er dan groot uitgepakt want dit is hier een officiële grote feestdag. 🎃

De hele keuken was versierd en er stonden allemaal hapjes klaar in de keuken. Er waren cakejes gemaakt, boterhammen met jam, knakworstjes en spook bananen. 🍬🧁🥪

Een voor een kwamen alle kinderen verkleed binnen super leuk om te zien. Toen iedereen aanwezig was gingen we Halloween liedjes zingen en dansen. Daarna hebben we lekker met de hele groep gegeten. 🎤

De hele ochtend hebben we dit samen gevierd. We zijn ook nog even naar buiten geweest want er waren allemaal ballonnen opgeblazen en daar mochten de kinderen mee spelen. Na deze drukke ochtend waren de kinderen erg moe dus ik heb ze verschoond en daarna in bed gelegd. Toen de kinderen wakker werden hebben we spookjes geknutseld (deze knutselwerkjes zijn te zien bij mijn foto’s). 🎈👻

Het was een erg geslaagde dag! Erg leuk om Halloween op deze manier is mee te maken want in Nederland wordt dat minder groot gevierd. Aan het einde van de dag werden we erg bedankt voor de hulp vandaag want het was nogal een drukke dag en dat gaf me een goed gevoel! ✅👍🏻🤩

Lekkere hapjes tijdens het Halloween feest 🍬🧁