Bijzondere week met de familie ❤️🇲🇹

31 oktober 2019 - Msida, Malta

Woensdag 23 oktober:

Vandaag komen mijn ouders en zus aan op Malta. Vanmorgen om 10:05 zaten ze in het vliegtuig en om 13:15 zouden ze landen. Ik moest vandaag tot 14:00 naar stage dus ik keek er de hele dag al super erg naar uit tot ik ze eindelijk weer kon zien. Rond 14:30 kwamen ze aan in Sliema bij Hotel Preluna waar de familie een week verblijft.

Na stage was ik gelijk naar het hotel gegaan. Rond 17:00 kwam ik aan bij het zwembad waar het gezin was. Ze stonden met z’n alle te wachten dat was zo bijzonder moment om elkaar na z’n lange tijd weer te zien en een dikke knuffel te geven. 🤩

Die middag hebben we lekker bij het zwembad gelegen en heel de tijd fijn gekletst met elkaar! In de avond zijn we over de boulevard naar Saint Julians gelopen en daar heerlijk gegeten bij het Hard Rock Café. 🍹🍔🍟

Donderdag 24 oktober:

Vandaag had ik tot 15:00 stage daarna zijn mijn papa, mama en zus naar ons huis gekomen. Ik wilde ze graag laten zien waar wij wonen en de omgeving. Ze vonden dat erg leuk om te zien! Daarna zijn we naar Valletta gegaan en daar hebben we heerlijk gegeten. Na het eten zijn we naar het terras geweest met Kim en haar ouders. We zijn met zijn alle terug naar Sliema gegaan en die avond ben ik nog opstap geweest. 💃🏼🥳

vrijdag 25 oktober:

Vandaag met het gezin naar Popeye Village geweest.Dat is een super leuk park met schattige kleine huisjes waar je ook in kunt kijken. Hier is de film Popeye opgenomen dus in de huisje kun je precies zien waar er gefilmd is en op de achtergrond speelt de film ook af. Op het park waren ook 2 zwembaden en het lag aan een mooie zee waar je lekker op een bedje kon liggen. In de middag hebben we heerlijk genoten van de zon aan de zee. We zijn daarna met de taxi naar Sliema gegaan en daar zijn we lekker wezen uiteten in het Bayvieuw hotel. In de avond ben ik samen met mijn zus opstap geweest want ik wilde haar graag laten zien waar wij opstap gingen (Footloose). Daarna is mijn zus in ons huis blijven slapen dat was ook ontzettend leuk! 🏘🌊💃🏼

Zaterdag 26 oktober:

We hadden lekker uitgeslapen na een leuk avondje stappen. Daarna nog even lekker gezwommen bij het Preluna hotel. Rond 14:00 zijn mijn oma en tantes aangekomen op Malta. Super fijn om hun ook weer te zien ook echt zo’n bijzonder moment was dat! Einde middag zijn we naar Saint Julians gelopen en hebben we een drankje gedaan bij het Hard Rock Café. Ook zijn we in Paceville geweest omdat ik de rest van de familie ook wilde laten zien waar we gaan stappen (Footloose). Daarna hebben we heerlijk gegeten bij restaurant Hugo in Paceville. 🏊‍♀️🥂❤️

Zondag 27 oktober:

Vandaag hebben we een hop on hop off tour gedaan door Malta. We zijn begonnen in Sliema daarna zijn we uitgestapt in Mosta. Daar hebben we mooie gebouwen gezien en leuke foto’s gemaakt. Daarna zijn we doorgereden naar Mdina daar hebben we in het dorpje gelopen en de mooie Citadel gezien. We zijn ook nog langs de Golden Bay en St paul’s Bay gekomen. Dat zijn super mooie stranden hier op Malta. Aan het einde van de tour zijn we wezen borrelen en daarna gaan uiteten. In de avond genoten van een heerlijke cocktail. 🚌🕍🍸

Maandag 28 oktober:

Vandaag hebben we een boottocht gemaakt. Eerst zijn we naar Gozo geweest dat is een eiland z’n 1 1/2 uur af van Malta. Het was een eiland met mooie gebouwen maar allemaal wel erg oud. Daarna zijn we langs Comino naar de mooie Bleu Lagoon geweest. Hier was ook de mogelijkheid om te zwemmen. We zijn de hele dag op pad geweest met de boot daarna zijn we lekker wezen uiteten. ⛴🗾📸

Dinsdag 29 oktober:

Vandaag had ik tot 15:00 stagen daarna ben ik meteen door gegaan naar de familie zij waren in Valletta. We hebben heerlijk door Valletta gelopen en alle mooie gebouwen, restaurantjes en souvenirs winkeltjes gezien. In de avond zijn we wezen uiteten in Blackgold. Dit was de laatste avond dus ook weer tijd voor afscheid.

Wat heb ik een ongelofelijk bijzondere week gehad. Zo fijn om na zo’n lange tijd de familie weer te zien en wat was het gezellig met elkaar. Echt een droom die uit is gekomen en ontzettend leuke foto’s en herinneringen om op terug te kijken! ❤️👨‍👩‍👧‍👧👩‍👧👵🏻

Woensdag 30 oktober om 8:10 vlogen ze terug naar Nederland ✈️