MALTA 2019 🇲🇹❤️

13 december 2019 - Msida, Malta

Zo, wat is de tijd snel gegaan! Afgelopen 16 weken geleefd, gefeest, leuke dingen beleefd, nieuwe ervaringen opgedaan en stage gelopen op Malta. 🧍‍♀️🥳💃🏼👩‍👧‍👦

De afgelopen maanden heb ik een blog bijgehouden waarop ik elke week een verhaaltje probeerde te schrijven over dingen die ik heb beleefd en heb meegemaakt. Ook staan hier ontzettend veel foto’s op om later mooi op terug te kunnen kijken. 📖📸

Ik vind het fijn dat familie, school en vrienden mij zo de afgelopen tijd hebben kunnen volgen. Ik heb vaak leuke reacties over mijn verhalen en foto’s gehad dat vond ik fijn om te horen. ☺️

Op malta heb ik ontzettend veel beleefd. Ontzettend leuke mensen leren kennen, hele gezellige feestjes en opstap avonden gehad! Soms ook moeilijke momenten gehad wanneer je thuis, je familie en vrienden ontzettend mist. Als het even moeilijk was hebben we elkaar hier opgevangen en er samen wat moois van gemaakt. 🥳😍😢

Over de stage heb ik de afgelopen verhalen al veel verteld over hoe ik het ervaren heb en wat ik daar gedaan heb. Ik ben trots dat ik elke dag naar stage ben geweest. In Nederland is dit vanzelfsprekend maar op Malta lijkt soms alles te kunnen, alles te mogen en alles zelf te kunnen bepalen. Ik ben blij dat ik de stage eerlijk behaald heb. Ook ben ik trots op Kim want wij zaten samen op een locatie. We hadden lang niet altijd zin maar hebben elkaar geholpen om toch door te zetten en te gaan! ✅👍🏻🙂

Wat heb ik genoten van de afgelopen 4 maanden. Ontzettend uitgekeken naar het moment dat de familie mij kwam bezoeken op Malta dat was een van de hoogtepunten!  Ik heb hier erg veel geleerd zoals zelfstandigheid, op een andere manier te kijken naar dingen en gewoon voor jezelf te zorgen. Ook erg leuke nieuwe vriendschappen opgebouwd en mensen op een hele andere manier leren kennen. 👨‍👩‍👧‍👧❤️🤩

Het einde is nu in zicht. Ik ben trots op mezelf dat ik dit gedaan heb. Ik had nooit van mezelf verwacht dat ik het aan zou durven om zo lang van huis weg te gaan. Dit is een hele stap geweest maar ik ben blij dat ik er voor gegaan ben want dit had ik nooit willen missen. 😳🥰

Zaterdag 21 december vliegen wij terug naar Nederland. Zo fijn om dan weer lekker thuis te zijn. Je eigen plekje weer te hebben en samen te zijn met familie en vrienden. ✈️😍

Wat heb ik een fantastische tijd gehad en enorm genoten! Echt een aanrader voor iedereen! 🇲🇹🥰

Dit was het einde van mijn blog Malta 2019. Bedankt voor het lezen en de lieve reacties! ☺️

Tot snel in Nederland 🇳🇱 👋